segunda-feira, 28 de novembro de 2016

MY B-DAY CELEBRATIONS!!!

Brunswick House

Brunswick House Chef

Food

Happy Birthday!!!

Yummy red velvet cake 

My London Girls

As celebrações dos meus anos são literalmente como os casamentos do povo cigano, duram 3 dias! Este ano foi o primeiro passado além fronteiras, longe da familia e dos amigos de sempre. No dia 15 de Novembro fui almoçar a um restaurante simples de comida asiática o Wagamama, passei a tarde a comprar livros na urbanoutfitter e a preparar-me para o frio com as caxemiras e camisas interiores Heattech dUNIQLO. Mais tarde reuni-me com um casal amigo e fomos jantar à Brunswick House em Vauxhall, onde o menu foi caça e vinhos Portugueses! 
Sábado passado convidei os meus amigos de cá para um "Cake and Boose" no Windsor Castle com direito a bolo red velvet da Hummingbird Bakery
Foram dois dias muito bem passados e não quero deixar de agradecer a todos os que estiveram presentes e as mil mensagens de parabéns, You just made my day!

My B-day celebrations are literally like the gypsies marriages, they last 3 days! This year was the first away from Portugal, family and home friends. On the 15th of November I went to lunch at Asian restaurant Wagamama, spent the afternoon buying books at urbanoutfitter and getting ready for the Winter with the UNIQLO Heattech cashmere and undergarments. Later I met with my friends and we went to dinner at the Brunswick House in Vauxhall, where the menu was game meat and Portuguese wines!
Last Saturday I invited my friends for a "Cake and Boose" at Windsor Castle and even got an  Hummingbird Bakery Red Velvet Cake.
It was two days very well spent and I want to thank all those who were with me and the thousand birthday messages, You just made my day!

Photos - Isabel Pires de Lima


Sem comentários:

Enviar um comentário